Background
We vonden het onderwerp lichamelijk misbruik interessant om te gebruiken voor ons project. Het is een probleem dat constant is en altijd terug zal blijven komen. Naar mate in hoe vaak het voorkomt is het lastig om met recente cijfers te komen. Dat komt omdat de meeste vrouwen hun ervaring ver weg stoppen en het niet bespreekbaar maken. We hebben allebei in het verleden te maken gehad met dit onderwerp en hebben het zelf ervaren. Omdat we beide ons persoonlijk voelen toegetrokken naar het onderwerp kozen we ervoor om hier een conversation piece voor te maken.
Brief
Maak consumenten stiekem loyaler. Bedenk een subliminale, verborgen manier om eenmalige kopers te verleiden tot vervolgaankopen, en het liefst tot levenslange loyaliteit. Denk na over hoe je mensen écht kunt binden, zonder dat ze dat in eerste instantie doorhebben.
Concept
We hebben het uiterlijk van de Breaker veranderd door het een mensenhuid te geven. Hierdoor openen we het gesprek en kunnen mensen een statement maken: ‘Weet waar je in knijpt’. Knijp niet in een kont maar in een breaker. We willen een besef creëren waarbij je door het knijpen in de verpakking stil staat bij wat je doet.
Insight
Goals
Practical